tisdag 3 februari 2009

Sent en tisdag.

Vi mår bättre här hemma. I alla fall jag. Bella har varit lite krasslig, men hon fick jobba i alla fall. Det verkar dock inte vara något kräkrelaterat för hennes del i alla fall, mest förkylningsaktigt. Så det är skönt. Vi vill ju inte ha magsjuka i vår lägenhet.

Julia är lika frisk som vanligt. Även om hon snorar och hostar en hel del, men det verkar ju vara något som är ganska så synonymt med förskolebarn. Hon fick i alla fall upp ögonen för hur man kan leka i diskhon idag. Hon drog helt resolut fram en av köksstolarna och ställde den framför diskbänken och sen klättrade hon upp och började leka med vattenkranen och några grejer som låg däromkring...;) Väldigt roligt att se hennes beslutsamhet!

Jahapp. Måste hinna att åka förbi en verkstad innan jobbet imorrn också. När jag väl hade tagit mig i kragen nog för att ge mig iväg idag så visade det sig att verkstaden där jag skulle lämna in bilen hade stängt för dagen (kl. 14.30!). Tur att jag ringde innan och frågade innan...

Hejhej.

Inga kommentarer: