tisdag 10 februari 2009

Vad ska man skriva egentligen?


Känner att min lust att blogga sakta börjar försvinna. Nu när jag inte är föräldraledig känns dagarna inte lika roliga att skriva om. Dessutom var ju planen att jag skulle sluta när jag började jobba igen. Och det gör jag ju nu. Jobbar alltså.
Men, men. Slutar inte idag i alla fall. Inläggen kanske kommer lite mer sällan, men jag ska försöka göra dem lite mer innehållsrika när de väl kommer. Som idag till exempel, då jag bifogar en fin bild på oss i Sparrow. Tagen den 22 december förra året, en kall och fuktig dag på Huskvarnaberget. För fler bilder kan ni kolla vår myspace eller facebook. Vilket som faktiskt. Det är samma bilder överallt. Men fina är de. Och tagna av Ola Elmquist. Det ska jag inte glömma att skriva, ja...;)
Godnatt / M

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej mac! Du får inte sluta blogga, jag läser inte din blogg dagligen. Men de dagarna man sätter sig ner och läser så får man alltid ett sånt där stadigt och fint leende på läpparna.