onsdag 17 december 2008

1 minut och 43 sekunder.

Jag satte tidtagaruret på tio minuter när jag satte mig vid datorn. Ville inte fastna onödigt länge, men sen så krånglade internetuppkopplingen så jag har inte hunnit med att göra något ändå... Får kanske dra över nån minut.

Har precis kommit hem från att ha simmat lite. Lämnade även in Bilda-listan för Sparrow, kändes ordentligt och bra. Och nu när jag kom hem så satt jag mig i soffan med lite jordgubbskräm, en bra bok och Bella bredvid. Det är fint det!

Det har varit lite jobbigt de senaste dagarna med att Julia vägrar att äta och att hon är väldigt högljudd och ledsen när hon gör det. Har inte ens velat äta något när jag har försökt att distrahera henne med andra roliga saker som hon kan pilla på. Men idag när hon satt och åt ärtor (det gillar hon att plocka med) och jag stod och stekte falukorv fick hon för sig att hon ville ha den råa korven. Så det fick hon, och hon åt med stor glädje... Sen när maten blev färdig "på riktigt" så var det inte lika populärt, men då hade hon ju å andra sidan suttit och proppat i sig en massa ärtor och rå korv, så det gjorde inte så mycket.

Jahapp. Nu ringer tidtagaruret här. 15 minuter blev det visst sammanlagt. Men det räcker bra. Vi ses imorrn!

Inga kommentarer: