måndag 8 december 2008

Två saker jag glömde.

1. Glömde tacka Veronica för awarden. Det är väldigt roligt att förstå att det åtminstone är 1 person som läser och uppskattar den! Stort tack!

2. Jag tycker om julen. Inomhus. Jag hatar den utomhus. Ehh. Eller kanske inte hatar liksom. Ni vet ju att det är ett väldigt fult ord som man inte ska använda till överdrift. Jag tycker illa om det här vädret som vi har nu och avskyr att gå ut när det bara är konstant blött i både luften och på marken. Vet inte om det har något att göra med att vi bor i Jönköping nära den fantastiska sjön Vättern som sägs värma stan på vintern och kyla den på sommaren, men I. Don't. Like. It. Vill hellre ha snö. Eller sol. Inte dimma, regn och våta skor och vantar. Speciellt inte när jag förväntas stå och gunga en liten dotter åtminstone en gång per dag. Det kan jag göra när det är sommar. Eller riktig vinter.

Och till sist. Det finns inga dåliga kläder. Det finns bara dåligt väder. Sådetså.

Tack för mig.

Inga kommentarer: