tisdag 2 december 2008

Rubrik.

Jag glömde bort att skriva att jag ska börja jobba som musiklärare en timma i veckan fram till sommaren. Det var skolan som jag sökte en heltidstjänst på som hörde av sig förra veckan eftersom klassen hade blivit för stor och därför behövde de en till lärare. Jag tackade ja och tänkte att det kunde vara en bra chans att se om det är något att satsa på i framtiden. Eller inte, vem vet.

Sålde våra gamla vinterdäck idag också. Hade lagt ut dem på blocket för 1000 spänn. Sålde dem för (nu skäms jag lite) 650 spänn... Men jag blev i alla fall av med dem och hoppas att de kommer till nytta. Anledningen till jag gick med på att sälja dem så billigt var att på det ena paret var dubben nästan borta så jag tänkte att det var dem han fick rabatt på. Men, men. Han som köpte dem blev väl glad i alla fall. Hoppas jag.

Annars har vi varit mest inne idag. Det har regnat hela dagen och jag har inte haft någon som helst lust att varken gå ut själv, eller ta med Julia ut. Hon får frisk luft imorgon istället. Känner mig som en dålig far när vi inte är ute något på dagen, men jag tror inte att hon kommer att få några stora men av det i längden. Pratade lite med Axel som kommit hem från turnén med Barca. Han verkade väldigt nöjd och hade fått iväg några av våra promo-skivor i alla fall. Inte alla, men det hade jag nog inte räknat med heller. Det är inte alltid lätt att "sälja" sig själv och sina egna grejer.

Jahapp. Nu ska jag fixa lite. Måste sova tidigt idag också, har mått lite konstigt idag. Haft ont under bröstkorgen en bra stund på eftermiddagen. Så pass ont att jag fick sätta igång teletubbies för Julia så att jag kunde vila på soffan. Skumt! Måste hålla koll ifall det kommer tillbaks.

Kommer inte på något mer att ska skriva... Ska klippa mig imorrn kväll. Det ska blir roligt.

Hejdå.

Inga kommentarer: