onsdag 7 januari 2009

Friska tag!

Jomenvisst asså. Nu är vi nog att betrakta som friska här hemma, Bella har inte kräkts på snart 2 dygn och Julia lät både pyjamas och lakan vara rena inatt, så livet lever. För första gången sen nyårsdagen så var hela familjen ute och gick en stund i det grymma vädret. Det är så skönt med sol och friska familjemedlemmar! Sen har vi också tvättat 6 maskiner med smutstvätt idag. Senast vi tvättade var innan jul tror jag, så det behövdes...

Imorrn ska Bella jobba lite och sen ska vi faktiskt ha sånglektion tillsammans med en (förhoppningsvis) riktigt bra sånglärare från en folkhögskola i trakten. Det ska bli väldigt spännande, jag har inte haft någon sånglektion på nästan 4 år. Hoppas att det blir bra!

Julia vägrar fortfarande ganska konsekvent att äta mat utan krångel. Det är så enerverande när man märker att det nästan enbart grundar sig att hon vill bestämma själv...

Jaja. Nu ska jag installera Spotify och se om det är något att ha. Hejhej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var lite skeptisk mot Spotfy, men jag tycker att det är ett bra alternativ till nedladdning. Utbudet sviker lite, och att den som lagt in musiken ibland har dålig koll på vilken låt som hör till vilket album. Men annars funkar de toppen!