tisdag 27 januari 2009

Yo!

Är lite förvånad över att jag inte fått några kommentarer på den fantastiska musikvideon jag la in för några dagar sen! Om jag vore tillfällig besökare på min blogg skulle jag skriva något. Men det är klart. Det är ju bara jag det.

Ikväll har jag haft hr. Axel Dahlin här på kreativ afton. Jag fick förfrågan av en kille om jag ville skriva musik till en kortfilm han och hans vänner skulle göra och då tog jag med mig Axel på tåget. Och det gick faktiskt väldigt bra! Vi kom på en hel del finfina grejer. Mailade iväg en liten inspelning till filmskaparen och jag hoppas att han gillar vad han hör!

Annars är det mest jobb som gäller för min del. Trivs väldigt bra och hoppas att det kan bli en fortsättning i vår. Känns dock lite tråkigt att jag nu, när jag börjar komma in i de hela, vet att det bara är knappt halva tiden kvar...

Jaja. Imorrn är det jobb och gig. Det var förresten också här en sväng och övade lite under kvällen. Henna och Erik alltså. Det blir nog riktigt bra, vi har fått till snygga stämmor och låtarna är sköna så kom förbi och lyssna, vetja. Kaffepaus kl. 18.

Ok. Nu ska jag sova. Hej.

Inga kommentarer: