söndag 25 januari 2009

Svåra val.

Funderar på om jag ska diska nu eller om jag ska lägga mig så fort jag bara kan så att jag orkar upp och kan diska lite innan jag åker till jobbet imorrn. Börjar vid 7.30 och ska lämna Julia innan så det kan visserligen bli lite tight... Eller så skippar jag att skriva något mer här och diskar istället. Ja. Så får det nog bli.

För att inte göra er alltför besvikna så kommer i alla fall en kort summering av dagen. I punktform:

* Vaknade och for till kyrkan i Habo. Bella spelade och sjöng fint och Julia var charmig. Jag somnade till lite i bilen på vägen dit men det gjorde inte så mycket eftersom det var Bella som körde...
* Köpte mat på Mcdonalds på vägen hem. Julia somnade i bilen och hade redan ätit när vi var i kyrkan så allt löpte enligt planerna.
* Skrev en ansökan till en tjänst som förskolelärare. Hoppas och ber att de ska vilja ha mig!
* Åkte och övade med Henna och Eric inför onsdagen.
* Handlade lite på Willys och åkte sen och la jobbansökan på brevlådan.
* Kom hem igen. Fixade med lite att äta, kollade på tv och nu ska jag sova.

Hej!

Inga kommentarer: