lördag 10 januari 2009

Lördag på österängen.

Bella och jag hade varit ihop i 6 år och 8 månader igår, så jag fixade barnvakt så att vi kunde dra till relaxenrosenlundsbadet några timmar i eftermiddag, det var riktigt skönt! Både vanlig bastu och ångbastu, bubbelpool, varma bad, doft-terapiduschar och iskalla duschar och lite fika mitt i. Och Julia hade det riktigt bra med korteboAxel som var barnvakt och hade varit glad hela tiden. Inga problem där inte. Och sen när vi kom hem bjöd vi Axel på lax, broccoli, potatis och pepparrotssås och trevligt umgänge eftersom hans maka jobbade natt på sjukhuset.

Och nu sover Bella på soffan och jag surfar runt på nätet. Vet inte vad jag letar efter riktigt, men bra musik är alltid kul att hitta. Har förresten installerat Spotify nu och är smått betagen av att kunna hitta i princip all musik jag vill lyssna på, helt gratis och helt lagligt! Det känns gött. Det har blivit mycket Anders Widmark ikväll. I princip alla hans skivor finns för lyssning.

Jojo. Och nu är klockan snart 11. Ska faktiskt försöka lägga mig nu. Behöver ta igen lite sömn efter den här veckan.

Inga kommentarer: