lördag 24 januari 2009

Nä. Det här är nog världens bästa musikvideo. Faktiskt.

Det är många som försöker att göra fantastiska musikvideos, och ibland får de faktiskt till det. En sak som många inte tänker på är ju att det är väldigt viktigt med samspelet i en sådan video. Att fokuset ligger på rätt person i rätt tid så att säga. Ta videon nedan som ett lysande exempel på detta. Trummisen gör ju ett enastående jobb med att lyfta fram sångerskan och inte ta för mycket plats där bakom trumsetet. Eller?...

Kolla in runt 3.05. Då börjar det svänga rejält. Tycker trummisen.

Och om ni undrar vad vi har gjort idag så är det helt enkelt så att vi har haft ledig lördag. Jag har simmat också. Fick dock simma i hoppbassängen som bara är 25 meter lång eftersom det var tävling i stora bassängen. Jag höll på att strunta i att simma när jag fick reda på det, men eftersom jag ändå var där så fick det gå. Eller snarare, fick det simma! Hahahahaha! Puh, jag är ju för tokig alltså. Sen så lagade Bella god lax igen. Det har blivit lite av vår lördagskalasmat och det är det ingen som har något emot här hemma. Både jag, Bella och Julia äter med stor glädje Och Molle får vi stänga ute från köket eftersom han nästan blir helt tokig och förlorar sin självkontroll när det kommer fram fisk.

Sen på kvällen så tog Bella ett bad och jag kollade på Carola på tv. Och sen kollade vi på "The eternal sunshine of the spotless mind". Blev lite förvirrad och vet faktiskt inte om jag tyckte den var bra eller inte.

I morgon ska vi till Habo. Vi ska åka senast kl. 8 eftersom Bella ska spela och sjunga solo på gudstjänsten. På eftermiddagen ska jag öva lite med bandet som jag ska köra för på onsdag. Det blir nog trevligt.

Godnatt.

Inga kommentarer: