torsdag 13 november 2008

Allå?


Jag känner att jag inte har så mycket att skriva här i bloggen just nu, har mest varit hemma idag. Var ute och lekte med Julia på förmiddagen i det fina vädret och gick sen hem och åt fiskbullar, potatis och ärtor. Eftersom det är torsdag idag så innebär det också att Bella har jobbat hemma och haft 2 sångelever på besök. Sen var jag iväg och storhandlade lite här på kvällen, gick omkring med min ipod och lyssnade på musik och njöt av att inte behöva stressa. Sen när jag kom hem fick jag och Bella stor hjälp av Julia som packade upp all mat ur kassarna åt oss. Det låter kanske sött och gulligt, men faktum är att hon faktiskt hjälper till på riktigt plus att det är väldigt sött att se henne kämpa med alla tunga grejer. Hon går in för det helt och hållet och har dock lite svårt att sluta när allt är uppackat, då vill hon gärna sätta tillbaka det i påsarna eller flytta grejerna någon annan stans... Och när hon hade fixat klart med allting så försökte hon slänga papperskassen i papperskorgen. Hon är minsann inte dum, hon!

Imorrn ska Bella sjunga på en begravning och sen på kvällen ska jag vara med och spela på en ungdomshelg i Allianskyrkan i Huskvarna. Då kommer Oscarsson, ska bli kul att träffa honom!

Nene. Nu ska jag väl tömma kattlådan och gå och sova. Förresten. Kolla in www.myspace.com/erikssonmarcus. En vän som precis släpper sin första solo-Ep där även jag är med och deltar med en hel del sång och cello. Låter väldigt bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nae, hon är så duktig. Jag är fortfarande helt imponerad sen jag passade henne och hon hade stenkoll på alla rutiner!