måndag 3 november 2008

Simkungen.

Är alldeles trött och slö i kroppen efter att ha simmat en sväng här på kvällen. Orkade nästan inte schamponera håret ordentligt för att jag var så mör i armarna, men jag gjorde det ändå, livet är ingen dans på rosor minsann...

Annars har jag och Julia varit på småbarnssång idag. Hon gillar att leka omgiven av andra barn, bara de inte försöker att ta det hon leker med, då blir hon rasande. Det verkar inte heller som att hon är så intresserad av att interagera med de andra barnen så mycket. Hon är nöjd med att göra sin grej och möjligtvis någon gång ibland leka lite med någon annan. Sen, efter sången, så gick jag och Julia till bibblan för att lämna tillbaka cd-skivor som jag hade lånat. De skulle har varit inne för några dagar sen så jag fick snällt betala förseningsavgift. Typiskt. Jag som inte ens tyckte att skivorna var speciellt bra. Men nu ska jag inte missa att lämna tillbaka de jag lånade den här gången. Brukar inte lämna tillbaka försent. Möjligtvis precis på dagen, men det här var första gången sen gymnasiet som jag fick förseningsavgift. Tror jag i alla fall.

Jaja. Nu är klockan 22.23 och jag är mest av allt sugen på att sova. Kanske mest beroende på att jag fortfarande är så skönt trött i kroppen sen simningen. Så godnatt och hejdå.

Inga kommentarer: