tisdag 4 november 2008

Tisdag.

Skön dag idag. Vaknade vid 7.30 men hade kommit i säng så pass tidigt så att jag hade sovit nästan mer än 8 timmar då, det är inte illa det. Sen hade vi en lugn morgon då Bella gick ut och lekte med lillan i nån timme innan det var dags för lunch och sånt. Höjdpunkten på dagen var nog när vi kollade på bolibompa här nu på kvällen och hon satt i mitt knä, utan napp, i typ 43 minuter. Det var fint.

Har också lämnat bilen till en svetsare idag så imorrn ska jag hämta den och åka till elaka bilprovningen och se om de godkänner den den här gången. Hoppas verkligen det, för deras skull. Annars ställer jag till med en stor scen och välter bord och stolar tills jag får som jag vill. Vi får väl se...

Vi fick ta en promenad från verkstaden också. Jag trodde att vi skulle kunna sitta och vänta där, men grejerna som behövdes för reparationen var upptagna så de ville att vi skulle komma tillbaka i morgon bitti istället så då hade jag inte någon vagn med till Julia. Så det blev en liten promenad hem, Julia gick ganska långt själv, men jag fick ändå bära henne ganska mycket. Julia verkade tycka att det var bekvämare så.

Hejdå.

Inga kommentarer: