tisdag 18 november 2008

Sent inlägg.

Oh. Har suttit nästan hela kvällen och fixat med en jingel till Samuels reklamprojekt. Tror att den är klar nu, får se vad de tycker. Måste nog sitta lite i morgon kväll också, men det passade bra att sitta många timmar nu när Bella är borta och Julia sover. Nu måste jag lägga mig fort, annars kommer jag vara helt slut imorrn. Måste nog bara äta en macka eller nåt först...

Julia och jag har myst mycket idag, hon börjar förstå att man inte måste sova bara för att man sitter stilla en stund. Det är väldigt mysigt. Speciellt när hon är nyvaken efter att ha sovit mitt på dagen. Då sitter hon bara och tittar, helt lugnt och stilla, på allt som händer. Helst i mammas eller pappas knä såklart.

Tv:n har gått sönder också, man ser bara den undre halvan av bilden... Vi funderar lite på vad vi ska göra åt saken. Vi köpte ju tv:n för 450 spänn och renoverade den för 500 spänn för tre år sen så den har ju inte varit en speciellt dyr historia, men jag tror inte att vi varken vill eller har råd att lägga en massa pengar på en ny, platt sak. Känns ju ganska onödigt när man förstår att det finns en hel del tjocktv:s runtomkring i förråd och garage i landet som inte används. Så om du sitter på en sådan omodern sak hör av dig till oss. Vi kan nog till och med tänka oss att betala både för apparaten och frakten. Men inga ockerpriser, då kan det va.

Nu får ni ha en fin natt. Sov så gott.

Inga kommentarer: