fredag 3 oktober 2008

Fredag förmiddag.

Har precis kommit hem efter en tur till badhuset. Simmade 1 km och sitter nu och lyssnar på Bella och hennes sångelev här hemma. Julia sover och allt är väldigt lugnt och skönt. Fick gå hem från badhuset i regn och blev ganska så genomblöt, men nu har jag bytt alla mina kläder, rakat mig, fixat håret och käkar banan, choklad och dricker vatten. Känns väldigt fint faktiskt.

Annars hade vi en fin morgon. Julia lät oss (mig) sova till 08 ungefär och sen gick vi upp och som vanligt har hon en enorm energi och bara springer till sina leksaker i vardagsrummet. Sen käkade vi frukost. Hon fick äpple för första gången på några dagar, gröt och leverpastejsmacka. Det tror jag är en bra frukost.

Idag ska vi till stan för att fixa lite kläder och sånt inför bröllopet imorrn. Jag skulle vilja ha ett par nya, fina svarta byxor. Bella hade visst spanat in någon fin klänning hon var lite sugen på. Vi får se vad ekonomin tillåter, jag har ju fått min föräldrapenning idag.

Imorrn kommer mor/svärmor Monica hit för att vara barnvakt åt lillan. Det ska bli roligt, det var länge sedan vi träffades!

Hejsvejs.

Inga kommentarer: