tisdag 7 oktober 2008

Typiskt.

Har lagt ned en massa energi och kreativitet på att dämpa musikrummet lite,eftersom Gustaf tyckte att det kunde vara bra för de sista sångpåläggen för skivan, och upptäcker då att jag har något sorts lock i halsen så att det känns konstigt att sjunga... Inte något riktigt lock alltså, men lite halvförkylnings-heshet eller vad man ska säga. Att det inte riktigt känns bra helt enkelt. Så det var det. Istället har jag suttit vid internet nån timma och nu så ringde Bella och sa att hon var på väg hem så jag ska försöka skriva klart det här inlägget innan hon kommer och kanske även försöka hinna diska så att jag inte behöver pyssla med det när hon är hemma.

Annars har det varit en ganska tråkig dag idag. Var ute på en fin promenad i en dryg timme i eftermiddags, men kände också en liten gnagande sorg över att jag inte bor ute på landet. Saknar att vara ute i en trädgård liksom, man är ju trots allt lantis från barnsben. Eller tja... Kanske inte direkt lantis, jag äger ju ingen Odalkeps, men i alla fall uppvuxen på landet.

Planerar att åka upp till Norrköping Torsdag till Söndag, det ska bli fint! Skönt att få komma ut på landet lite och att träffa föräldrar, syskon och vänner i världens vackraste stad. Bella kan tyvärr inte följa med eftersom hon ska jöbbe, men Julia får hänga på i vilket fall. Det planeras också en soft-airgunåterträff någon gång på lördagsförmiddagen. Får se om jag kan hänga på.

Imorrn måste jag göra något roligt, annars blir jag knäpp. Hör av dig om du har något roligt förslag! Vad som helst.

Inga kommentarer: