söndag 5 oktober 2008

Söndag - vilodag.

Vaknade klockan 9.30 med ett ryck. Trodde att Julia skrek eller något, men det var bara Monica som skramlade med något i köket. Jag trodde nog inte att klockan var så mycket, brukar ju vakna av Julia någon gång runt 7 men det verkar som att jag hade sovit väldigt gott under morgonen för jag var den enda som inte var vaken. Bella tyckte att jag kunde sova vidare en stund, men jag var så kissnödig så jag var tvungen att gå upp. Hade ju visserligen fått en rejäl sovmorgon redan så det kändes helt lugnt.

Jo. Och sen har dagen bara flutit på i ett väldigt skönt och slappt tempo. Monica åkte hemåt efter frukost och jag och Julia tog en promenad till Willys och handlade lite på eftermiddagen och nu så har jag och Bella kollat på film och käkat tacos igen. Vi såg War Of The Worlds. Den var bra ända till slutet... Det är lite tråkigt med filmer som bara slutar helt tvärt, det förstör ju liksom hela filmen då.

Jaja. I morgon är det småbarnssång igen och Bella är ledig så hon ska hänga på! Hoppas att det kommer några farsor också. Skulle kännas fint.

Godnatt / Möken

Inga kommentarer: