torsdag 2 oktober 2008

Onsdag och världens bäste Micke Norman.

Som jag skrev igår (skriver det här idag, torsdag, men låtsas att det är onsdag så att det inte ska synas så tydligt att jag missade att skriva igår, eller. ehh. Idag alltså...) så hade jag planer på att mecka lite med bilen tillsammans med Micke. Nu blev det inte så att jag hann göra det innan jag stack iväg på sånggruppen så vi sågs vid 21 istället. Tanken var väl att det skulle gå ganska fort, men när jag kom hem vid 00.20 så hade jag sedan länge insett att det var mer komplicerat än vad vi hade trott.
Egentligen var det väl inte så svår grej att fixa, vi (?) skulle svetsa en plåt över ett hål precis bakom vänster framdäck, men när vi väl skulle börja insåg vi att plåten runt omkring hålet var så dåligt att det skulle krävas en rejäl plåtbit och en hel del jobb för att få ordning på det.
Men grymme Micke fick ordning på sakerna och fixade allting finfint. Kände mig bara väldigt tafatt och jobbig som gav honom så mycket extra-arbete. Ett stort tack och en återgällningsmiddag är på plats. Vi får styra upp det helt enkelt. Tills dess får ni andra njuta av bilderna på en Micke i full action som gör sådana saker som en man ska göra.

Hej.

Inga kommentarer: