fredag 3 oktober 2008

Kväll.

Jodå. Har precis kommit hem från Axlarna. Det var fint. Vi klämde ur oss ännu en vers till sången vi ska framför i morgon på bröllopsfesten. Sen gick vi till Evergreen och käkade pizza. Eller ja. De andra käkade pizza. Jag hade tagit två hamburgare på vägen till dem så jag var inte hungrig. Det är jag nu.

Bella har bakat bullar ikväll! Snart ska vi ta en premiärsmakbit tillsammans med lite mjölk. Det blir nog finfint.

Julia har börjat säga "adu" (=hejdå) och vinka varje gång hon går ut ur ett rum. Väldigt gulligt. Hon gav mig även en väldigt fin avskedspuss när jag skulle åka ikväll, gick rakt fram till mig och gav mig en liten puss på kinden. Blev alldeles varm inombords! Sen lyfte Bella upp henne och tillsammans stod de och vinkade stort och sa hejdå.

Nu har vi käkat bullarna och druckit upp våra glas mjölk och kan bara konstatera att bullarna var perfekta. Smakade väldigt gott!

Godnatt.

Inga kommentarer: