lördag 6 september 2008

Det slog mig precis.

Har precis tagit fram lite jordgubbskräm & mjölk (återkommande tema...), brett några knäckemackor och satt på Herbie Hancocks senaste skiva, The Joni letters. Tycker att jag har det rätt så bra. Men då slog det mig att Bella minsann är på bröllopsfest och käkar god mat och har det trevligt på alla sätt (förhoppningsvis) och då kändes det inte riktigt lika festligt här hemma...

Och så är det svårt att välja sånger. Livsglädje är temat. Kommer ni på någon bra sång så skicka ett sms.

1 kommentar:

Mattias Josephson sa...

Men hej lillbrorsan. Kul att läsa din blogg. Jag håller med till 100% om allt om jordgbbskräm.

Hoppas du hittat några låtar om livsglädje. Jag brukar lyssna på Toto när jag vill få en liten livsglädjekick, men kommer inte på rak arm på så många Toto-låtar som passar superbra på en Gudstjänst.

Allt gott!
/Mattias